جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
مطیعی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با یادآوری جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان خاطرنشان کرد: آتش خشم و انزجار ملت‌ها از جنایات رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی باید هر روز بیشتر از گذشته، روشن و شعله‌ور بماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، نهمین جلسه شورای اداری استان سمنان در سال‌جاری امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان، معاونین استاندار، اعضای شورای تامین استان و مدیران کل ستادی و اجرایی استان در سالن یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تسلیت شهادت سید جبهه مقاومت و دبیرکل حزب‌الله لبنان شهید سیدحسن نصرالله، به تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در بزنگاه‌های مختلف انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم عزیزمان نیز با حضور پرشور خود در نماز جمعه هفته گذشته به امامت مقام معظم رهبری، حمایت و پشتیبانی از امام جامعه مسلمین و جبهه‌های مقاومت را به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تبریک میلاد حضرت شاه‌عبدالعظیم حسنی به بیان ویژگی‌های ایشان پرداخت و افزود: حضرت عبدالعظیم حسنی محضر سه امام بزرگوار یعنی امام رضا(ع)، امام جواد(ع) و امام هادی(ع) را درک کرده است.

وی ادامه داد: امام هادی(ع) حضرت عبدالعظیم را با عبارت «انت ولیّنا حقّا» خطاب قرار می‌دهند که از جایگاه ممتاز این عبد صالح خدا حکایت دارد.

امام جمعه سمنان گفت: حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) نیز خطاب به عبدالعظیم حسنی می‌فرماید «ای عبدالعظیم! به اولیای من سلام برسان» و در ادامه می‌فرماید «همه نیکوکاران و حتی گناهکاران مورد بخشش خداوند قرار می‌گیرند جز آنانکه شرک به خدا دارند و کسانی که اولیای خدا را آزار می‌دهند و کسانی که در قلب خود نسبت به اولیای خدا سوءظن دارند مگر آنها که توبه و طلب حلالیت کنند»

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی افزود: خداوند می‌فرماید کسی که یکی از اولیای مرا بترساند پرچم جنگ با من را برافراشته است و من در روز قیامت انتقام او را می‌گیرم.

نماینده مقام معظم رهبری در استان سمنان با بیان اینکه بر اساس روایات، خداوند اولیای خود را در میان مردم پنهان کرده است گفت: باید مراقب رفتارهای خود در تعاملات اجتماعی با دیگران باشیم چراکه شاید فردی که در مقابل ما قرار دارد، ولی خدا باشد و ولی خدا نیز تحت حمایت خاص پروردگار است.

وی طرح انتقاد از دیگران یا بیان اشکالات را هدیه‌ای ارزشمند به افراد دانست و اظهار کرد: امام جعفر صادق(ع) فرمود بهترین برادران من کسانی هستند که عیوب مرا به من هدیه می‌دهند.

امام جمعه سمنان با تاکید بر حفظ آبروی دیگران در هنگام بیان انتقادات و مسائل گفت: خدای نکرده اگر فردی که مسئولیتی دارد و یا ندارد، موضوعی را در دل نگهدارد و یا بگونه‌ای دیگران را مورد اذیت و آزار قرار دهد مرتکب عمل ناپسندی شده است، البته باید بدانیم بسیاری از مواردی که درخصوص دیگران مطرح می‌شود یا پایه و اساس ندارد و یا دلایل منطقی و موجهی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از جبهه مقاومت افزود: در شرایط فعلی که امکان حضور در جبهه‌های مقاومت وجود ندارد می‌توان با کمک‌های مادی و مهمتر از آن ایجاد انگیزه برای حمایت از رزمندگان به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با یادآوری جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان خاطرنشان کرد: آتش خشم و انزجار ملت‌ها از جنایات رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی باید هر روز بیشتر از گذشته، روشن و شعله‌ور بماند.

گفتنی است در جلسه امروز شورای اداری استان، از مادر شهید والامقام «علی سراج» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان و سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha